Знаем, че обичате пилето на Twitter, то спечели сърцата на мнозина потребители по целия свят. Докато обаче синьото пиле летеше направо, новото лого на Twitter си остава свързано с обичаната птичка, но този път човката й е на по-високи, представя стремежите на компанията да ‘отлети’, да покори нови висини и да не се спира пред развитието и успеха. Достоверни източници отбелязаха, че се очаква компанията да генерира 1 милиард долара в продажби до 2014 година, което се равнява на два пъти повече от очакваните продажби, оповестени от eMarketer. Ето защо не е чудно, че птичката се устремява нагоре и разбира се няма как да не се ‘влюбим’ в професионалната й нова ‘прическа’. Птичката с нов дизайн ще замени както старото пиле, така и “T” или популярното лого “Twitter” със симпатичните буквички. Новото лого ще е автоматично промотирано за всички официални Twitter бутони, но сайтовете могат да обновят всяко статично Twitter лого, което визуализират на свойте блогове и сайтове.
И ако искате да прочетете малко повече за редизайна, можем да ви кажем, че по-заострените, аеродинамични три пера в дизайна представят подобрената скорост на зареждане и надеждност на популярната микроблогинг платформа.
Компанията изглежда, че гледа оптимистично относно парите, които ще започне да печели, когато пусне своят нов рекламен интерфейс за покупка на Promoted Tweets, Accounts, и трендове. Разбира се, от Twitter трябва да внимават да не препълнят сайта и приложенията си с реклами или рискуват да отблъснат много от верните си потребители.
Twitter има планове за международно разрастване и промоция, но трябва компанията да действа хитро, за да не ‘изтиска’ своите 140 милиона активни потребители. Гледайте видеото под статията, в което се казва, че новата птичка е изработена просто от три припокриващи се кръга. Кръгове ли казахме? Twitter трябва да покаже агресивност по отношение на Facebook Subscribe и набиращия популярност Google+.