Това ще е първата стъпка на компанията към индийския пазар. Те отдавна планират експанзията си из страната, най-вече в по-малките градове из Индия. Apple сериозно е решила да стане един от сериозните играчи на пазара за мобилни устройства в Индия. Това може би е така заради големия потенциал на Индия, която скоро също ще стане сериозен икономически играч.
Магазините няма да са нещо огромно като размер. Традиционния размер на Apple магазин е около 200 квадратни метра. Този път ще става на въпрос за магазинчета около 20 и 55 квадратни метра. Друг план за повече продажби в страната е предоставяне на част от дистрибуцията на Redington – един от местните партньори на компанията. Във фискалната част на 2014 година в Индия са продадени около 1 милион iPhone телефона. Прогнозите за следващата 2015 година са цифрите да стигнат около 3 милиона.