Имаше спекулации за крах на браузъра, но нещата се успокоиха.
Истината е, че статистиките от момента, в който Google бе сменен сочат, че делът на търсачката е спаднал до 75,2%, а това е цифрата от 2008 година. През 2013 година, делът на търсачката е бил повече – 79,3, което значи, че отделянето от Мозила има някакво влияние върху пазарните позиции. Това се потвърждава още повече от ръста на дела на Yahoo, който е скочил до 10,4 от 7,4. Това е най-добрата позиция на компанията от 2009 година насам.
Най-голямо влияние върху прехода ще окаже новата версия 34 на „Огнената Лисица“. Тя води до трикратно увеличение в търсенето посредством Yahoo. Преди тази версия, делът е бил 9,6%, а с идването се е качил до 29,4%. Потребителите, които използват Google като предпочитана търсачка са намалели с почти 20 процента до 63,5% след идването на новата версия на софтуера.
Не е ясно обаче, как по-точно се зароди партньорството между двете компании. Дали Гугъл се отказа от по-нататъшна работа с Mozila или просто Yahoo са отделили по-голяма сума от тях, за място на началния екран на браузъра?
Едва ли това ще е началото на война при търсачките, тъй като цифрите все още са в огромна полза на Google. Това по-скоро е свидетелство за възможностите на Yahoo да се възроди, като лидер в Интернет пространството.