Facebook най-вероятно се опитва да се надскача с Google, които държат лидерската позиция в споделянето на видео съдържание. С две думи, „синята мрежа“ се опитва да открадне аудитория от YouTube.
Maker Studios например, които са собственост на Дисни, вече имат апетитна хапка от аудиторията на Фейсбук и споделят голяма част от клиповете си там. Друг популярен канал действа на територията на Facebook – този на Annoying Orrange.
Говорител на Facebook сподели, че има специален екип, който отговаря за партньорството извън социалната мрежа. Водят се постоянни дискусии с автори на популярно съдържание с цел максимизиране на ефективност на функциите на Facebook.
От скоро виждаме много подобрение в посока презентирането на различни клипове във Фейсбук. Те може би планират да се настанят на пазара за видео реклама. Ако това се случи наистина, то доминиращите позиции на Google и YouTube са на път да се разклатят.