Експериментът с авторството продължи около три години и включваме взаимодействие между авторите на дадено съдържание и показването му пред хората. Технологичният гигант обаче реши, че функцията не е толкова важна и не постига желания ефект сред читателите. Дори в дадени случаи, авторството под статията отвличало вниманието в резултатите от нея.
Джон Мюлер, който е виден анализатор на компанията, направи публикация в Google+ по въпроса. Като цяло по време на целия експеримент, обратната връзка с читателите е била на лице. Правени са доста промени по вида на авторството и функцията за визуализиране се е променяла не един път. Лошото обаче е, че каквото и да се прави, тази част от представянето на един резултат, не вълнува много хората. Те не вижда полезна информация там, а както казахме не един път е отвличала и вниманието им от същността. Съвкупността от всички тези фактори е накарала компанията да премахне функционалността.
Мюлер предотврати някои бъдещи спекулации. Резултатите от целия тест и от тестовете след премахването на авторството сочат, че количеството на трафик не зависи от него, а кликовете върху рекламите са същите, независимо от наличието на авторство.