Новият дизайн на Google слива платените реклами с реалните резултати

16.03.2014 17:33
Каква е цената на новия редизайн на резултатите в търсенето в Google? Полезни резултати или платени реклами - колко струва доверието на потребителите?

Google винаги тества различни промени на най-успешните си продукти. Ето че на хоризонта има една нова промяна, която може да е от полза за гиганта в краткосрочен план, но има вероятност да се окаже и твърде негативна в дългосрочна перспектива. Новият дизайн на резултатите при търсене в Google представят платените реклами по съвсем различен начин и по този начин правят все по-трудно разграничението между реалните резултати от нашето търсене и платените реклами.

До момента резултатите при търсенето в Google бяха разположени точно под платените реклами, чийто фон бе в жълто и се отличава доста от реалните резултати. С новия дизайн обаче, дадени заявки за търсене генерират същите платени реклами, но визуализирането на рекламите не е на цветен фон, а рекламните линкове вече се отличават само с един бледожълт бутон “Ad” до всеки линк. По подобен начин, когато дадено търсене генерира сайдбар с платени резултати, линковете само се отличават с един единствен бутон “Ads” най-отгоре на списъка с реклами.

Дали нарочно или не, Google като че ли прави все по-възможно и лесно потребителите да кликнат на платени резултати от търсенето по погрешка. Ако някой отдели време да се загледа достатъчно добре в резутатите лесно ще забележи и различи кои резултати са платени и кои са органични, но потребителите са склонни да сканират информацията много бързо и е вероятно да кликнат на спонсорираните връзки, които не са оцветени по-отличителен начин.

Според PCWorld, Google започва да тества новите бутони за платените резултати късно миналата година като част от по-мащабното освежаване на своя мобилен layout, който също така изключи подчертаването на линковете в резултатите и значително увеличи фонта.

Дори и малко увеличение на платените кликове ще се отрази изключително положително на Google, но лидерът в света на търсенето онлайн може да плати скъпо с доверието на потребителите си, които усещат, че вече за обект на агресивна реклама.

За момента остава само да гадаем дали промените ще се отразят негативно на Google и ще доведат до значителен спад на потребителското доверие и увереност.

Мислите ли, че потребителите все по-трудно ще различават платените и органичните резултати, които получават при търсене в Google?

По статията работи: , последно обновена: 16.03.2014 17:35:25
Новини по темата

Google стана на 10 години

Google стана на 9 години

Google приготвя подводни кабели. Една стъпка напред към Gphone?

Google под прицел - личната ви информация е в опасност!

"Израел е зъл", казва Google

Защо Google "прегръща" Windows Vista толкова силно?

Google неправилно маркира сайтове като опасни

Google полагат кабел под Тихия океан?

Най-доброто от Google


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог