Сайтът предложи научни изследвания и други материали, започна да сравнява TCO на Linux и Windоws, а по-късно компанията също пусна сравнения между надеждността и сигурността им.
По онова време, от майкрософт твърдяха че продуктите им са имали по-нисък TCO като цяло от програмите с отворен код, понеже са лесни за употреба. Също известен като "anti-Linux кампания", сайтът "Get the facts" имаше доста противоречия.Много хора твърдяха, че Майкрософт всъщност са подкупили няколко анализатора за да сравнят техния софтуер с този на Linux и да представят продуктите на монополиста в по-добра светлина.
Въпреки това, поради неизвестни причини, Майкрософт решиха да затворят сайта "Get the facts". Някои твърдят че е възможно това да е предложение от партньорите на МС, които са в средите на отворения код, като Novell, Xandros, Linspire, SugarCRM, XenSource. Очевидната истина в крайна сметка е, че Майкрософт не затвориха интернет страницата, а я замениха с друго - новата им страница за сравнение между двете ОС, windowsserver compare, продължава да сравнява софтуера на МС само с Red Hat дистрибуцията на Linux. Дали това е защото Red Hat е един от дистрибуторите, които продължават да отказват споразумение с Майкрософт за защита на пантента им ? Кой знае.. вероятно само Майкрософт.
Майкрософт затваря уеб сайтът си "Get the Facts"
27.08.2007 05:57"Виж фактите" беше една от най-популярните рекламни кампании на майкрософт, пусната през 2004г. във вид на сайт и неговата главна цел беше да убеди потребителите да преминат от Linux към тяхната ОС Windows Server.
авто: noTrial.info , последно обновена: 27.08.2007 05:57:12