Анкетата, която беше проведена от институт, насочен в рекламните проучвания, показа грозни цифри за Гугъл, отнасяйки се за цялостното му представяне в британски агенции, работещи със собственици на дигитална медия, цифри които по-добре да бяха останали скрити.
Само 17% от отговорилите са споменали, че сделките с YouTube са били полезни за тях, следвани от незабавен отговор на представител на Google, че бъдещо инвестиране за реклама в YouTube е неизбежно и необходимо.
Рекламата на YouTube е опит да върнат някои от 1.65-тте билиона долара, които Гугъл платиха за да реализират услугата и дотук, изглежда че нямат особени приходи в тяхна полза.
За щастие, не всичко е толкова зле за Гугъл, някои от цифрите в докладите са показали уевеличене на заявки за търсене, за сметка на Yahoo!, които са със спад от 44.7% до 25.7%. Вероятно причини са някои сблъсъци покрай пускането на платената платформа за търсене Panama и откриването й.