Като пример, той даде случая на "мобилния телефон", който освен обикновените резултати от търсенето, съдържащи думите, също ще извежда менюта с избор, включвайки модели на мобилни телефони, технологии и спецификации, както и други функции. Най-добрата област за тази функция очевидно е комерсиалния пазар, и това е мястото към което Google би трябвало да се насочи.
Джон Рибейро казва: "Веднъж когато потребителя е направил своя избор от менютата, Yahoo Search ще предложи списък с мобилни телефони, съвпадащи със спецификациите, техните цени, и уеб сайтовете където могат да бъдат купени." Това е много по-интересна възможност, отколкото потребителя да прескача от линк към линк за да намери това което му трябва.
Втория анонс, който Баеза-Йатес направи, е че Yahoo работят по нова архитектура за търсене, която ще направи локалното търсене много по-бързо чрез използването на мрежа от информационни центрове в много държави, така че заявките които са подадени локално да могат да бъдат обработвано по-бързо и ефективно, от информационния център за определена държава. "Проблемът, който се опитваме да решим, е да направим търсенето за глобални заявки също бързо, тъй като забавянето по мрежата е основния проблем", добави той.