Проучването, цитирано от Ройтерс, показва, че все повече нараства броят на телевизионните зрители , които използват Интернет, за да гледат клипове, филми и епизоди на телевизионни сериали. Предпочитания към YouTube са изразили 65% от запитаните, като миналата година процентът е бил 42.
Анкетата обхваща 2 455 пълнолетни потребители в САЩ. Повече от една трета от тях и половината от запитаните на възраст между 18 и 24 намират, че откриването на интересно видео в Интернет е много забавно.
42% от хората, които веднъж са гледали клип в YouTube потвърждават, че от тогава отварят страницата доста често. Oсвен в YouTube 42% от анкетираните са гледали видео в страници, излъчващи телевизионни канали онлайн; 35% гледат клипове в информационни страници, а малко по-малко от 30% - в търсачки като Google и Yahoo.
Запитаните проявяват по-голям интерес към сериалите и пълнометражните филми, отколкото към новини и спорт. От резултатите от анкетата може да се направи извода, че расте силата на Интернет като средство за комуникация с мултимедийно съдържание, както и влиянието му над потребителите.