В момента, Google показва икона, времетраенето и рейтинга до видеоматериалите, плюс опцията да се пуска видеоматериала.
Мариса Мейер от Google каза, че "Голямата проницателност на Google не са текстовите реклами; идеята беше, че рекламите трябва да са благоприятни за формата. Ние правехме текстово-базирани заявки за търсене, които бяха изцяло в текст. Визуалните реклами не работят по същия начин. С универсалното търсене, нещо се променя в долната част на страницата. Рекламите на горната част на страницата би трябвало да съответстват." Рекламите ще са предимно текстови, но някои ще имат опцията за показване на кратко видео. Опасността, която много хора видяха на първо време, когато беше съобщено че функцията ще е готова за действие скоро, е че тези реклами привличат окото на потребителя и го разсейват от целта му.
Даниел Дулитц изясни нещата в тема на Slashdot: "Няма да бъдете разсейвани от визуалните реклами на страницата с резултатите на Google. Точка. Просто защото други компании използват визуални реклами, с _цел_ да разсейват потребителите, това не означава че Google ще го направи. Изображенията и клиповете могат да бъдат полезни и забавни, ако ги виждате когато вие поискате."
От външна гледна точка, Google най-накрая влезе в такт с рекламирането, но се опитва да не го показва.