Предполага се, че филмовата и музикалната индустрия трябва да установят свой собствен торент сайт, финансиран чрез реклама.
Разбира се, това не е нищо ново като цяло, както Грант Реннел, редактор в What Satellite and Digital TV magazine казва, имайки предвид че филмовото студио Warner Brothers и BitTorrent са имали дистрибуторска сделка през Май 2006г.
Кевин Тсужихара, президент на Warner Bros. Home Entertaiment Group отбеляза по това време, че
BitTorrent "има такава огромна публика, че едва има нужда от легитимни купувачи на продуктите ни.
Почувствахме че трябва да правим такива неща.. така че потребителите да имат възможността да купуват и използват нашите продукти по начина, по който искат."
Реннел твърди: "Не е типично за което и да е студио да се съгласи на това без някаква форма на DRM или установен модел на плащане. Имайки предвид, че много филми получават своя бюджет основно, когато са пуснати на DVD отколкото по киното, да не споменаваме и факта, че индустрията се насочва към ъпгрейда към Blu Ray, давайки възможност за безплатен даунлоад, в което няма логика. Не мога да си представя как рекламата би довела до задоволяваща възвръщаемост на приходите."
Твърдо задържане на информацията
Джеймс, редактор за списанието Sight and Sound, заяви "бегло се съгласявам с това, че филмовата индустрия се опитва да задържи контрола над дигиталните продукти толкова силно, колкото при музикалната индустрия."
"Би трябвало да ни е позволено да 'цитираме' киното по същия начин, по който ни е позволено да цитираме литературата", добави Джеймс, "да позволим на киното да стане повече от обичайна валута."
"Много по-скъпо е да се направи един филм отколкото музика разбира се, но факт е ,че той ще бъде разпространяван пиратски, така че от Холивуд трябва да намерят начин да позволяват достъпът до киното онлайн по същия начин, по който имате достъп до музиката онлайн, правейки го достатъчно евтино ,че хората да не си правят труда да го разпространяват пиратски", е мнението на Джеймс.
"Дълго време разчитахме на идеята, че филмът е скъп продукт - гледането на един такъв във West End струва около 20 лири, така че ако индустрията организира [даунлоад] оферти, на цена от например 3.50 лири, това ще се противопостави на тенденцията на тегленето на филми безплатно.