Интернет доставчиците трябва да се допитват до потребителите за разрешение преди използването на информацията от техния трафик с рекламни цели, според Центъра за Демокрация и Технологии (ЦДТ).
Група от САЩ твърди, че потребителите трябва да имат възможност да казват "не" на следенето и анализирането на техния трафик.
"CDT предлага доставчиците, стремящи се към подобна практика да информират потребителите за това, и да не го правят без тяхното съгласие", казват от ЦДТ.
От ЦДТ твърдят, че са приели с добра воля оригиналните NAI правила, когато са били публикувани през 2000г. като важна първа стъпка, но са виждали място за подобрение за в бъдеще.
"Надявахме се, че NAI ще обновява често своите правила, и през последните години, с еволюцията на технологиите и затвърдяването на позициите на рекламните компании, притиснахме NAI да ревизира правилата си за да разреши настоящите проблеми, причинени от оригиналната версия", казват от ЦДТ.
От ЦДТ също казаха, че не е ясно как тези правила ще засегнат Федералната Търговска Комисия на САЩ в сферата на рекламата.
Мисля, че в дни като днешните и самите опрератори не могат да си представят "какви ги вършите" в момента като гледат каква информация излъчвате/привличате. Почти всяка услуга е стабилно кодирана и повечето от тях нама начин да се проследят/декодират/анализират :>
Това изключва WEB-браузването, за което и най-вероятно става дума.
Според мен това пак си е въпрос на избор на потребителя