Цифрите са предоставени от проучване на Nielsen Online, публикувани в CNET, и показват 1.93 милиона посетители от САЩ, които са отворили страницата с благодарности след инсталацията на браузъра между 1 и 7 септември. За да сложим тази цифра в перспектива, това означава, че около 1.4 процента от всички Интернет потребители в САЩ са изтеглили и инсталирали Chrome - феноменален резултат за почти нерекламиран бета продукт.
Джон Стюарт, изследовател от Nielsen Online, вярва, че тази статистика е породена в голяма част от количеството дискусии в блогове и форуми в мрежата: "Google Chrome беше споменаван в приблизително един процент от всички онлайн дискусии ден след публикуването му".
Само това дава индикация за масивния обхват, който притежава Google: въпреки пускането на браузъра без никакъв маркетинг бюджет, той предизвика шумотевица, равна на половината от тази, свързана с дългоочаквания iPhone при излизането му с неговите мултимилионни кампании за реклама.
Тези цифри са само част от историята, понеже изтеглянето на браузъра от някой потребител, не означава непременно, че той ще продължи да го използва. Много потребители са инсталирали Chrome с тестови цели или просто от любопитство. Само времето ще покаже дали Chrome ще се наложи твърдо на пазара и ще може да се конкурира с Firefox, Opera, Safari и Internet Explorer.