С падането на акциите на компанията със $100 през последните две седмици, компанията изведнъж не е толкова срамежлива да извади своите реклами на всяко възможно място. Тази седмица можеха да се видят нови рекламни бутони в YouTube, AdSense за Flash игри, а вече и в долната част на Google Maps - при въвеждането на някаква дестинация (например "New York City hotels", или "Burgas") , и след натискането на бутона за търсене, можем да видим под страницата с картите един ред с рекламен линк.
Разочароващото тук е, че вместо линка с рекламата да ви заведе до местонахождението на картата, той отваря уеб сайта на на компанията, като в една обикновена реклама при търсене. Според comScore, 131 милиона уникални посетители са посетили Google Maps през август. Те са генерирали 1.3 милиарда преглеждания на страницата.
Тея текстови рекламки на Гугъл, на мен лично изобщо не ми пречат, напротив