Contact Manager – ново решение за бизнес комуникации

13.05.2009 15:59
Продуктът обединява възможностите на офисна телефонна централа, call center и CRM софтуер

  Българската софтуерна компания Busols представи ново решение за бизнес комуникации, наречено Contact Manager. Продуктът интегрира възможностите на традиционна телефонна централа, модерно VoIP – базирано телекомуникационно решение, call center и CRM (Customer Relationships Management) софтуер. Contact Manager е базиран на телекомуникационния софтуер с отворен код Asterisk, което понижава значително цената на неговото внедряване. Въпреки че използва предимствата на VoIP технологиите, Contact Manager гарантира свързаност както с VoIP – оператори, така и с традиционните телекоми и клетъчните мрежи. 

 Contact Manager е разработен за да отговори на нуждата от нов клас корпоративни комуникационни решения, които могат значително да оптимизират работата на служителите в една компания, да подобрят обслужването на клиентите, да дадат на мениджмънта нови възможности за мониторинг на бизнес процесите и освен това – да понижат разходите за комуникация. Съчетаването на толкова много предимства е възможно, тъй като Contact Manager залага едновременно на две водещи технологични концепции: преноса на глас през Интернет Протокол (Voice over IP) и използването на приложения с отворен код. Решението може да повиши ефективността на внедрилата го компания и едновременно с това – да се изплати само за броени месеци.

  Contact Manager представлява напълно функционална VoIP телефонна централа, която съчетава възможностите на традиционните офисни централи с гъвкавостта на IP базираните решения. Тя може да обезпечи с телефония един офис или разклонена офисна мрежа, предлагайки модерни функционалности и подчинявайки ги на конкретните необходимости на бизнеса.

  Решението включва всички ключови за един модерен call center функционалности и е напълно оптимизирано за различните етапи от работата с клиентите – от тяхното привличане и провеждането на маркетингови кампании, през техническата поддръжка до бъдещото запазване и развиване на отношенията със съществуващите клиенти.

  Contact Manager включва също и CRM (Customer Relationship Management) софтуер, който е напълно интегриран с комуникационната система. Решението предоставя разнообразни възможности за управление на информацията за клиентите и взаимоотношенията с тях, улеснявайки работата на служителите и обезпечавайки по-качественото обслужване на потребителските обаждания. Интерфейсът на Contact Manager е интуитивен и е лесен за използване дори от неспециалисти, което позволява на екипите да се концентрират върху ключовите за бизнеса дейности, вместо да губят време за решаването на несвойствени за тях технически задачи.

авто: , последно обновена: 13.05.2009 15:59:23
Новини по темата

Skype може да стане телекомуникационен оператор

Skype достигна до 32 милиона потребителите едновременно

Skype пусна Apple iPad клиент след фалстарт

Силен ръст на VDSL пазара през 2010 г.

Whisper Systems - приложение за мнителни египтяни

Skype може да бъде забранен в Китай

Скайп иска да разшири услугите си

Skype сключва договор за партньорство с Avaya и Facebook

Skype приложението за iPhone достигна пет милиона изтегляния


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог