Българската софтуерна компания Busols представи ново решение за бизнес комуникации, наречено Contact Manager. Продуктът интегрира възможностите на традиционна телефонна централа, модерно VoIP – базирано телекомуникационно решение, call center и CRM (Customer Relationships Management) софтуер. Contact Manager е базиран на телекомуникационния софтуер с отворен код Asterisk, което понижава значително цената на неговото внедряване. Въпреки че използва предимствата на VoIP технологиите, Contact Manager гарантира свързаност както с VoIP – оператори, така и с традиционните телекоми и клетъчните мрежи.
Contact Manager е разработен за да отговори на нуждата от нов клас корпоративни комуникационни решения, които могат значително да оптимизират работата на служителите в една компания, да подобрят обслужването на клиентите, да дадат на мениджмънта нови възможности за мониторинг на бизнес процесите и освен това – да понижат разходите за комуникация. Съчетаването на толкова много предимства е възможно, тъй като Contact Manager залага едновременно на две водещи технологични концепции: преноса на глас през Интернет Протокол (Voice over IP) и използването на приложения с отворен код. Решението може да повиши ефективността на внедрилата го компания и едновременно с това – да се изплати само за броени месеци.
Contact Manager представлява напълно функционална VoIP телефонна централа, която съчетава възможностите на традиционните офисни централи с гъвкавостта на IP базираните решения. Тя може да обезпечи с телефония един офис или разклонена офисна мрежа, предлагайки модерни функционалности и подчинявайки ги на конкретните необходимости на бизнеса.
Решението включва всички ключови за един модерен call center функционалности и е напълно оптимизирано за различните етапи от работата с клиентите – от тяхното привличане и провеждането на маркетингови кампании, през техническата поддръжка до бъдещото запазване и развиване на отношенията със съществуващите клиенти.
Contact Manager включва също и CRM (Customer Relationship Management) софтуер, който е напълно интегриран с комуникационната система. Решението предоставя разнообразни възможности за управление на информацията за клиентите и взаимоотношенията с тях, улеснявайки работата на служителите и обезпечавайки по-качественото обслужване на потребителските обаждания. Интерфейсът на Contact Manager е интуитивен и е лесен за използване дори от неспециалисти, което позволява на екипите да се концентрират върху ключовите за бизнеса дейности, вместо да губят време за решаването на несвойствени за тях технически задачи.