При покупка на лаптопи Toshiba в периода до 31 август 2009 г. клиентите използват специалните гаранционни условия на предложението "No Matter What Guarantee"
Водещата технологична компания Toshiba добави ново гаранционно условие в кампанията "No Matter What Guarantee" – ако клиентът остане без работа за повече от три месеца, получава обратно парите си, похарчени за лаптоп. Компанията удължи срока на "No Matter What Guarantee" офертата при покупка на лаптопи, която защитава потребителите от непредвидени обстоятелства.
Целта на кампанията е да предложи максимална сигурност на потребителите в условията на рецесия, като покрие всички рискове, включително и оставането им без работа. Промоцията "No Matter What Guarantee" включва още условия за застраховка срещу кражба и случайни повреди, както и допълнителна 14 дневна гаранция за връщане на парите. Ако закупеният лаптоп бъде откраднат в рамките на една година след покупката, от Toshiba ще го заменят с нов или с такъв от равностоен клас. Застраховката за извънгаранционни повреди също е за период от една година, като се покриват щети, причинени от изпускане, разливане на течности, пренапрежение и др., водещи до пълна неработоспособност на устройството. Допълнителната 14 дневна гаранция дава възможност лаптопът да бъде върнат или заменен, ако потребителят не е напълно удовлетворен от покупката
“Промоцията "No
Matter What Guarantee" е насочена към младите,
динамични и образовани хора, много от
които работят в движение. Лаптопът често
е от ключово значение за тяхната работа,
но той би могъл да се превърне в тежест,
ако те изгубят временно работата си. Затова
нашата цел е да им дадем максимална сигурност,
покривайки всички възможни рискове, като
кражба, повреда и дори безработица. Искаме
нашите клиенти да получат не само удобство
и гъвкавост в работата си, а и да се чувстват
спокойни и защитени от всички рискове
свързани с нея” - коментира Димитър Димитров,
Генерален изпълнителен директор на Electron.bg.