Една такава компания, базираната в Австралия - uSocial, твърди, че Twitter се опитва да я спре да предлага платените си услуги, което позволява на потребителите на Twitter да купуват пакети, носещи стотици акаунти на клиента, като "последовател".
uSocial твърди, че ще осигури маркетинг услуга, която да увеличи видимостта на клиентския акаунт и предположи, че Twitter се опитва да я спре, защото докарва прекалено много спам.
"Дефиницията за спам е използването на електронни съобщения за изпращане на нежелана кореспонденция, и тъй като не използваме Twitter за това, тези твърдения са грешни", каза главният ръководител на uSocial - Леон Хил.
2009г. беше годината на банерите за Twitter, в която компанията се възползва от базата с потребителите си. С този прираст, разбира се, следват и проблемите за компанията.
През годината Twitter трябваше да се бори с DOS атаки и опити за пробив в системата им, както и с "фалшиви" акаунти.