В новите правила ясно е отразена позицията на Twitter по отношение на спама, както и начина по който компанията ще гледа на авторските права на своите потребители оттук нататък.
Според обновените условия за ползване, Twitter ще има правото да архивира и възпроизвежда съдържанието публикувано от неговите потребители на страниците на сайта, но няма да притежава авторските права над постингите.
В добавка към това нововъведение, микроблогинг платформата ще запази правото си да обслужва реклами базирани както на текстовото съдържание в Twitter, така и на заявките за търсене.
Съоснователят на Twitter Биз Стоун (Biz Stone) каза, че новите условия за ползване са създадени с цел да държат компанията в крак с нарастващия брой регистрирани потребители и последните изменения в сайта.
Стоун сподели, че екипът на Twitter е отворен за потребителски предложения адрес на новите правила и че всеки коментар ще е от полза на бъдещето на сайта за микроблогинг.