Postini, платената услуга на Google за филтриране на имейл и спам съобщения, претърпя сериозни технически затруднения в последно време, след като клиентите масово започнаха да се оплакват от бавното пристигане на входящата им кореспонденция.
Услугата беше неактивна или прекалено бавна през последната нощ, вследствие на което въпросите, оплакванията и гневните коментари на голяма част от потребителите в Postini
Support Portal и
Postini
Help Forum зачестиха.
"Просто им звъннах да им съобщя проблема си, а те буквално ми показаха среден пръст, защото нямам 1500 долара на година, за да сключа договор с тях", сподели един от недоволните потребителите в Postini форума. "Може би е време да се преориентирам към друга услуга, при която ще има кой да обърне внимание на оплакванията и въпросите ми. Да имаш толкова сериозен проблем и да няма с кого да се свържеш е крайно неприемливо", завърши своя постинг недоволният клиент.
"Ние знаем колко важна е електронната поща за нашите клиенти, така че взимаме проблема присърце и се извиняваме за причинените неудобства. Насърчаваме всеки клиент срещнал такъв тип затруднения с услугата да посети нашата страница за обслужване на клиенти или да пишат във форума ни", съобщиха от Postini.
За момента потребителите, възползвали се от услугата Postini, плащат между $12 и $25 на година за абонамент.