Google се решиха да купят рекламния анализатор Teracent в опит да увеличат ефективността на своите таргетирани реклами.
Компанията каза, че инструментите за анализ и опитът на Teracent ще влязат в употреба като част от рекламните услуги на гиганта.
От Google предполагат, че инструментите ще могат да бъдат използвани за анализиране на трафика в реално време и ще могат да предлагат на потребителите си реклами обвързани с конкретна географска локация и сфери на интерес.
"Тази технология може да помогне на рекламодателите да постигнат по-добри резултати при показването на своите реклами", написаха инженерният директор Йорг Хейлиг и продуктовият вицепрезидент Нийл Мохан в блог постинг на компанията.
Придобиването на Teracent последва скорошното закупуване на друга рекламна фирма - мобилният рекламен специалист Admob, за 447 млн. лири.