От AOL загатнаха, че е възможно да не подновят партньорството си с Google за тази година и вместо нея обмислят да поканят Microsoft или друга компания.
Вчера, в изявление на конференцията на градските медии и телекомуникациите (Citi Media and Telecommunications Conference) в САЩ, изпълнителният директор на AOL, Тим Армстронг, който управляваше Google Ad продажбите, обяви, че неговата лоялност е задължение към AOL, повече, отколкото към двете фирми.
По негови думи това, което наистина иска да направи, заедно с целия си екип, е да сключат най-добрата сделка за AOL.
Според Армстронг, Google е бил „прекрасен партньор” и сигурно пръв ще удари джакпота, когато се обновят сделките за търсачките през декември тази година. Въпреки това, изпълнителният директор на AOL определи Microsoft като „интересен партньор”.
Google отказа да коментира по новините не-дотам-лоялния си дългосрочен партньор. Компанията AOL си партнира за първи път с Google през 2003 г., но винаги е скривала подробностите около договора си с уеб гиганта.