Трайното присъствие на Yahoo в Китай буди съмнение, след като партньорът им Alibaba Group критикува интернет гиганта за коментарите му по повод скорошната атака на китайски хакери срещу Google и други компании.
През 2005 г. Yahoo продаде бизнеса си в Китай на Alibaba, водеща китайска интернет компания, която ръководи сайта за търговия на дребно Taobao.com, сайт за плащания Alipay и сайта за търговия Alibaba.com. Въпреки това, интернет гигантът все още има огромен дял от китайската компания, който възлиза на 30%.
След като миналата седмица Google разкри, че Alibaba, както и още минимум 20 други големи фирми, са покосени от високо усъвършенствана атака с китайски произход, Yahoo осъди инцидента и заяви, че застава на страната на Google срещу всички действия, които нарушават личната свобода на потребителя.
Въпреки това, Yahoo продължи да поддържа тезата, че запазват бизнес отношенията си с Китай.