Компанията обяви, че услугата DoubleClick за издатели (DoubleClick for Publisher service) ще комбинира услугата AdManager с рекламната платформа DoubleClick DART. Новата структура ще съчетава услугите на Google с останалите онлайн реклами, закупени за 3,1 милиарда долара.
С този нов подход Google планира да преосмисли и подобри множество области от рекламната си платформа. Част от наложените подобрения засягат усъвършенстваните алгоритми, по-качественото проследяване и отчитане на рекламите и нов потребителски интерфейс.
Освен това, компанията реализира публичен Application Programming Interface (API), което ще позволи на разработчиците да внедрят рекламни опции в своите приложения. Също така, услугите ще се интерират с AdExchange auction на DoubleClick.
“Интегрираната услуга DoubleClick за издатели е част от нашия комплект с продукти, които подпомагат онлайн издателите да увеличат приходите си от реклама”, обясни вицепрезидентът по продуктов мениджмънт в Google, Нийл Моан.