Социалната мрежа на Google - Buzz предизвиква много спорове откакто е пусната през февруари. С новите проучвания и анализи на фирма PostRank е установено, че много малко хора са пряко ангажирани със сайта.
Близо 90 на сто от съдържанието на публикуваното в Buzz е автоматично, според PostRank, и 63 на сто идва от потребителите на Twitter, които са настроили профила си така, че съдържанието му да се появява автоматично и в други социални мрежи.
Още 26 на сто от съдържанието Buzz е от автоматизирани RSS емисии, и PostRank каза, че дори и в останалите 10 % има много автоматични актуализации от сайтове като Google Latitude и ping.fm.
Buzz позволява на Gmail потребителите да споделят в реално време по начина, по който това се прави и в Twitter. Новите статистически данни показват, че социалната мрежа на Google не е непосредствена заплаха за Twitter, както предполагаха коментаторите.
"За съжаление, там просто няма много оригинално или генерирано от хора съдържание", заяви анализаторът от PostRank Иля Григорик в блог пост. "Може би не трябва да бързате да инсталирате все още Buzz бутон на сайта си"
Бъз е изправен пред трудности още от старта си. Google интегрира Gmail потребителите в социалната мрежа, без тяхното съгласие, избирайки вместо тях Gmail акаунтите, които ще следват, въз основа на най-честите им контакти, както и превръщането на цялата тази информация в публично достояние.
Фирмата трябва да преразгледа своите настройки за поверителност след като получи лавина от оплаквания от потребители и все още е критикувана от световните служби за защита на данните.
Съдържанието на Google Buzz - 90% автоматизирано
22.04.2010 07:06PostRank данни показват, че много малко потребители са пряко ангажирани със социалния инструмент
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 22.04.2010 07:06:09