Google приключи придобиването на AdMob за $ 750 млн. (£ 520 млн.) след като сделката бе одобрена от Федералната търговска комисия (FTC).
Сюзън Вожицки, вицепрезидент на продуктовия мениджмънт в Google, обясни в блог пост вчера, че компанията ще използва технологията AdMob, за да предложи редица нови услуги.
"Ясно е, че мобилната реклама се превръща в много по-голяма част от стратегията на нашите клиенти и партньори, и с това придобиване става централната част на нашия собствен бизнес", каза тя.
"Като продължаваме да инвестираме в тази силно конкурентна област, ние ще обединим нашите технологии, ресурси и опит в рекламата за търсачки с иновативните решения на AdMob за реклама на мобилни уеб сайтове и мобилни приложения."
Вожицки също така подчерта феноменален ръст на мобилното търсене поради разпространението на смартфоните и осведомеността на потребителите относно техните възможности.
Мобилни обеми на Google за търсене са се увеличили повече от пет пъти през последните две години, според Вожицки и смартфон потребителите са търсили с 62 % повече в първите три месеца на 2010 г., отколкото в предходните три.
Придобиването бе окончателно одобрено миналата седмица, след месец на забавяне, докато като FTC прецени дали по този начин не би дала на Google нечестно предимство на рекламния пазар.
Google най-накрая завърши сделката по придобиването на AdMob
31.05.2010 06:03Google най-накрая завърши сделката по придобиването на AdMob
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 31.05.2010 06:03:41