Google обнови своя инструмент Commerce Search, като така позволи на онлайн търговците да подобрят услугите за персонализирано търсене при търговията на дребно.
Commerce Search беше пуснат миналата година, за да могат търговците да използват Google за търсения на артикули в сайта.
Компанията обясни, че Commerce Search 2.0 добавя "табло за интерфейс управление, което позволява на търговците на дребно по-добро управление на ранглистите, специални промоции и филтри за търсене и предоставя пълна, автоматична проверка на правописа при търсения вътре в сайта.
Google разширява и тарифните си планове, отпада ценовото равнище за влизане до $ 25,000 (£ 31,000) годишно.
Компанията се надява, че по-ниската цена и времето за освобождаване ще привлекат онлайн търговците на дребно, които искат да актуализират сайта си по-рано от началото на потребителски сезон есента/ зима.
"Тъй като все повече потребители се насочват към онлайн каналите за закупуване и изследователски продукти, важно е Вашия сайт да използва най-добрата технология", заяви старши продуктовият мениджър на Google Нитин Мангтани в блог пост.