Статия в The Wall Street Journal цитира източници, които твърдят, че частната компания търси своя купувач.
GoDaddy е нещо като домашно име в САЩ и наскоро е платила за масивно потребителско въздействие, както и за много скъп рекламен слот повреме на Американския футболен шампионат Super Bowl.
Някои от видеоклиповете на компанията, които са гледани от близо 6 милиона души в YouTube, се считат за неподходящи за излъчване по медиите.
Според статията на The Wall Street Journal, големият интерес на потребителите вероятно е оказал влияние върху решението на GoDaddy да определи сумата от 1 милиарда долара за своята покупка на търг.
Компанията е най-големият регистър в света, с над 40 милиона имена на домейни.
От вестника коментираха, че най-вероятно GoDaddy ще отиде в ръцете на частни инвестиционни компании и че продажбата й ще бъде поверена на фирмата Qatalyst Partners.
Продажбата за GoDaddy ще достигне 1 милиард долара
15.09.2010 04:01Фирмата за уеб хостинг обяви търг за покупката си
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 15.09.2010 04:01:00