От фирмата съобщават, че In-Page Analytics позволява данните от Google Analytics да бъдат разполагани върху уеб сайта, предоставяйки визуален контекст за данните.
Най-очевидните индикатори са Bubbles (балончета), които изписват процента на кликания които този линк е генерирал, като това улеснява възможността да се видят най-популярните части на страницата.
Дебела ограждаща линия около балончето индикира, че един линк води към посочената страница, докато пунктирана линия показва, че има повече от един линк, които водят към същата страница.
От Google признават, че там където има два линка водещи към една и съща дестинация, все още е невъзможно за Analytics да каже кой получава повече кликания.
Юзерите могат също така да филтрират данни на базата на ключови думи или на процент линкове, а софтуеъра може да предлага думи, които са генерирали трафик.
Характеристиката Advanced Segments дава възможност да се види как различните посетители са взаимодействали със страницата. Могат да се приложат сегменти, които позволяват общия брой посетители да бъде сравнен например с броя на референтните (препратени) посетители.
Характеристиката е все още в бета и е достъпна за всички юзери на Google Analytics, говорещи английски. Google пуснаха и видео в което се обяснява как работи тази характеристика.
Google добавя визуaлен плъгин към Analytics
20.10.2010 04:00Google добави нови характеристики към своя Analytics, проектиран, за да е по-лесно на фирмите и уеб издателите да виждат как посетителите взаимодействат с техните уеб сайтове.
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 20.10.2010 04:00:00