Докато много уеб сайтове са направени така, че да привличат хората с чист дизайн и интерактивни инструменти, прекалено много сайтове на големи компании са доста повърхностни и не са ориентирани към потребителя. Това отблъсква потенциалните клиенти и отслабва бизнеса.
„Добрият дизайн помага на бизнеса чрез повишаване на взаимодействието и така води до по-голяма печалба” Споделя Бен Уотсън, изпълнителен директор на отдел маркетинг на EUE.
Компаниите трябва да обърнат внимание на своите клиенти и на нуждите, на които трябва да отговорят, преди да започнат да се движат в тази посока. Това изисква сътрудничество между мениджъри, дизайнери и разработчици, за да се постигне най-добър резултат.
Доскоро Adobe работеше върху системата на Южна Африка за услугите на отдел приходи. Досега системата на събиране на данъци от правителството изпращаше по 30 страници от формуляри и отнемаше 90 дни за попълване и обратно изпращане. Затова имаше нужда да се измисли нещо и се стигна до електронно попълване, тъй като вече отдела за услуги за събиране на такси не можеше да се справи с обема от хартиени документи.
Затова организацията проектира нов уеб сайт, който беше насочен към клиентите и съкращаваше формулярите от 30 на 2 страници. За да улесни потребителите също така се предлага четири месеца отсрочка, ако бъде попълнена заявка онлайн.
Като резултат се получи това, че попълването на формулярите за данъци онлайн скочи от 25 000 на 1.6 милиона само за няколко седмици и сега 95% от бизнеса в Южна Африка попълва своите данъци онлайн.
Големите компании губят печалба заради лош уеб дизайн
28.10.2010 05:56Клиентите очакват професионален вид на сайтовете
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 28.10.2010 05:56:02
Доста е разочароващо сайт на да отвориш сайт на голяма компания, пълен с мъртви връзки, неинтуитивен (или направо нелогичен), ненужно утежнен с анимации, с правописни грешки, и най-лошото според мен - с неработеща търсачка.