Новата функция Dubbed Instant Preview се появява под формата на иконка с увеличителна лупа точно до резултата от търсенето. Крайният резултат ще спести време на потребителите да не разглеждат погрешни страници, обясняват от компанията.
“При нашето изследване открихме, че при хората които използват Instant Previews има пет процента повече вероятност да са удовлетворени от резултатаот търсенето,” коментира в блога продуктовият управител на Google, Рай Кришман.
Според Джим Уарън, Pay Per Click (PPC) финансов мениджър при маркетингова агенция за проучвания Greenlight, новата опция ще стане причина и за редизайн на доста от уеб сайтовете.
“Google ‘Quick View’ може да има интересно влияние върху PPC,” споделя още той.
Също така, той коментира, че някои уеб страници са разчитали на това да получават единични кликвания с помощта на оптимизация за търсачките, отколкото да изградят трафик чрез използването на по-добър дизайн, с който да привлекат хората да използват повече сайта.
Все пак, новата характеристика също така ще доведе и до увеличаване на броя на страниците фалшификатори (т. нар. copycat pages), предупреждава той, тъй като те използват подобен дизайн като на известните марки, за да подлъжат потребителите да кликат върху тяхната уеб страница, мислейки я за оригинала.