AdSense интерфейсът представлява това как публикуващите поставят, боравят, оптимизират и виждат докладите за рекламите в техните сайтове.
"За да продължим да помагаме на нашите издатели, ние пускаме напълно нов AdSense интерфейс за всички наши AdSense ползватели на повече от 30 езика и в над 200 страни, където AdSense е достъпен”, пише директорът на отдел продажби на Google, Джонатан Белак, в блогов пост.
Сред новите характеристики са детайлни доклади, позволяващи на потребителите да сортират AdSense данни за представянето чрез метрика, каквато е размерът на рекламите и целевия вид, заедно с графики за данни описващи импресии, кликове и печалби.
Обновлението ще ускори управлението и филтрирането на реклами за администраторите на сайтове, и ще позволи на уебмастърите да пресяват по-прецизно реклами на база категория, мрежа и рекламодател.
Google също така планира да подобри интеграцията на помощната информация от блогове и видеота директно в услуга, която да позволява на потребителите да получават помощ, без да напускат сайта.