Google видя, че делът на компанията на пазара е повишен с 0.2% за месеца, като това дава на сайтовете на Google впечатляващ дял възлизащ на 66.3% от общия пазарен дял за месец октомври.
Само в САЩ, около 16.6 милиарда заявки за търсене са пуснати през целия октомври 2010 г. На Google се приписват около две трети от тях, като грубо компанията се е справила с 11 милиадра търсения през месеца.
По-голяма част от оставащата една трета на пазара се разпределя между сайтовете на Yahoo и Microsoft. Yahoo има спад в своя дял от 0.2% през месеца до 16.5%. Междувременно Microsoft повишава своя дял на пазара на търсачките от 11.2% на 11.5%.
На четвърто място в списъка се месеца се нарежда Ask Networks. Тази компания има много лек спад в своя дял от 3.7% на 3.6%, като резултатите й в сектора на търсенето остават относителна константа.
В топ пет се нареждат и сайтовете на AOL. Компанията също има спад в своя дял от 0.2% за изминалия месец, от 2.3% на 2.1%.