Доклад в корейския вестник The Korea Herald цитира компанията, която отчита продажби на устройството, които са достигнали до 600 000 бройки и са на път да отбележат 1 000 000 продажби.
"Ние вярваме, че таблетът ще завземе по-голямата част от пазара другата година," се цитира в изказване Шин Джонг-Куон, ръководител на мобилния отдел.
Samsung пусна таблета Galaxy във Великобритания в началото на ноември тази година и напоследък устройството има отстъпка в цената, което води до намаление на цената му на дребно, която е вече само 399 британски лири.
Седем-инчовият таблет, базиран на операционната програма Android, дълго време беше обсъждан, че е възможен съперник на Apple iPad. Сравнение на двете устройства показва, че Galaxy Tab има предимство пред iPad в своята преносимост и тегло, но таблетът на Apple, със своя 10-инчов екран предлага по-добра видимост.
От Apple докладваха, че iPad достига цифрата от един милион в продажбите месец след пускането му само в Америка. До три месеца, iPad си проправи път и на не международния пазар и премина цифрата от 3 милиона продажби.