Amazon.co.uk е следван от Argos и Play.com, които са респективно на второ и на трето място. Учудващо е, че Apple пада от трета на десета позиция, като се има предвид големият интерес към пуснатите тази година на пазара iPad и iPhone 4.
Ticketmaster и Game се облагодетелстват от сезонните и временни намаления, сочи проучването, и като резултат това се е повишила тяхната репутация.
Робин Гоуд, директор на изследванията в Hitwise, коментира: "С наближаването на Коледа, ние очакваме, че ще се повишават рейтингите на определени сайтове за продажби на дребно, включително електронни търговци, мобилни доставчици и магазини за играчки."
Последните цифри от Capgemini UK показват, че потребителите във Великобритания харчат около един милиард паунда повече на месец за тази година, отколкото са харчили през 2009 г.
Проучването сочи, че компании, които използват мулти-канален подход повишават своите продажби много по-бързо отколкото бизнесите занимаващи се само с електронна търговия.
Направено е изчисление, че за октомври са похарчени £3.1 милиарда чрез мулти-канален подход използван от търговците на дребно, в сравнение с £2.1 милиарда за търговци занимаващи се само с онлайн търговия.
Онлайн продажбите удрят нов рекорд с приближаването на Коледа
25.11.2010 05:01Виртуалният магазин Amazon.co.uk докладва за постоянен ръст в продажбите с наближаването на новогодишните празници
По статията работи: Николай Стоянов , последно обновена: 25.11.2010 05:01:00