Масово потребители на LinkedIn, например, се подвеждат по съобщения, много напомнящи уведомления от страна на самата социалка, и така без да знаят теглят зловредни програми. Това сочат резултатите от проучване на компанията сред 100 потребители на LinkedIn. От тях 68 кликнали на линка, пуснат във фалшивото съобщение.
От Trusteer обясняват, че са подбрали за целите на проучването добре образовани хора, които би трябвало да са наясно за безопасността в Интернет. Затова и резултатите са крайно изненадващи и обезпокоителни за изследователите.
Потребителите на социалните мрежи са идеалните цели за хакерите, тъй като понякога публикуват огромно количество лични данни, а не осъзнават заплахата от зловредните програми. Някои от тях вписват и работодателя си в профилите, което означава, че компаниите също са потенциални жертви на хакерски пробив.