Въпреки оплакванията на ИТ мениджъри, че ще имат главоболия заради новия цикъл на разработка на браузъра, представител на продуктовия мениджмънт на компанията обяви в постинг, че проблемите е неуместно да се представят на Mozilla. В постинга пише, че компанията има за задача да работи със средния потребител на Интернет.
Покрай това бизнесът може да се възползва да си намали разходите за софтуер, особено компаниите с по-нисък бюджет. „Всяка минута, прекарана в работа с цел да ощастливим корпоративния потребител, е много по-ценна, ако е прекарана в работа, за да бъде удовлетворен обикновения човек”, пише още в постинга.
Въпреки коментара, Mozilla се ползва с все по-широка популярност сред бизнеса. Дори и IBM предпочете Firefox за свой основен браузър. Все пак, Internet Explorer си остава най-широко разпространен в корпоративните среди.