Технологичният гигант се надява социалката да конкурира Facebook, но засега не се знае колко са активните й потребители.
„Пуснахме Google+ с цел да тестваме продукта и да съберем мнения”, посочват от Google в изявление. „Като част от тестовете ще пускаме и спираме новата услуга по всяко време. При всички случаи обаче сме силно развълнувани, че толкова много хора имат интерес да се включат в изпробването на мрежата”, пише още в съобщението.
Това е третият опит на Google да навлезе на пазара на социалните мрежи. През 2004 г. компанията пусна Orkut, след като преди това не успя да купи Friendster.
Миналата година пък Google пусна Buzz като алтернатива на социална мрежа, но заради проблемите със защитата на данните услугата не беше добре приета. Тя все още е активна, но броят на потребителите, които я ползват, не расте според очакванията на компанията.