Adobe може да се срещат очи в очи с период на лек отлив в някои от силните си онлайн страни (говорим за ‘Flash’), но нищо не може да спре софтуерният гигант, който продължава да трупа пачки с долари приходи на годишна база.
Според доклада на компанията, приходите им за първото тримесечие се равняват на 1.05 милиарда долара. Тази цифра бе съвсем малко подобрение в приходите от 1.03 милиарда долара, които Adobe генерира за първото тримесечие на 2011 година.
Въпреки окуражителните цифри, обаче, приходите на Adobe са в колебаеща се позиция в момента. Тези 1.05 милиарда долара приходи се конвертират само в 285 милиона долара нетна печалба. Да, все е печалба, но не толкова добър резултат спрямо 2010 година, когато компанията генерира около 298 долара нетен приход.
Изпълнителният директор на Adobe е оптимистичен за бъдещето. Според него, Adobe ще се превърнат в лидер в дигиталните медии и дигиталния маркетинг. При всички обстоятелства намаляващите приходи са по-добре от внезапни загуби и Adobe има ресурс да надгражда потенциала си. Flash отстъпи пред HTML5, но компанията е вложила достатъчно в своя продукт и портфолио от услуги, за да доминира на пазара поне в следващите 5 години.