Блогинг платформата Posterous съобщи на корпоративния си блог, че спира да работи от 30ти април. Компанията бе придобита от Twitter преди по-малко от година. Ако се чудите какво ще се случи с Вашето микроблогинг пространство, добрата новина е, че според TechCrunch, един от съоснователите на Posterous, Garry Tan, ще създаде нов сайт, наречен Posthaven, който „никога няма да бъде закрит“. Сайтът е www.posthaven.com и трябва да платите 5 долара на месец, за да го ползвате.
Основателят на Posterous Sachin Agarwal споделя, че мисията на Posterous през недалечната 2008 година е била да направи за потребителите по-лесно споделянето на снимки и свързването в социалните ни мрежи. От 30ти април обаче, Agarwal потвърди, че фокусът на 100% е Twitter. Именно затова любимият блогинг сайт „затваря врати“ напълно от 30ти април 2013. Това означава край на редактирането на съдържание и достъпа до него.
С други думи, ако още имате съдържание на сайта, сега е времето да го махнете. Agarwal насочва потребителите към WordPress и Squarespace, като двете платформи имат опция за импортиране на информация от Posterous.
Разполагате също така с ‘backup’ опция, която дава достъп до zip архив на съдържанието Ви. Agarwal допълни, че от името на Posterous благодари на милионите потребители, които са подкрепяли сайта по времето на едно невероятно приключение. Той сподели, че се надява прехода да е възможно най-лек и приветства всички потребители в Twitter пространството. Придобиването на Posterous бе изненадващо, още повече, че 19 дена по-рано от компанията обявиха, че нямат планове да продават. Мнозина вярваха, че не е възможно Posterous да продължи да действа завинаги и година по-късно експертите се оказаха прави. Всъщност платформата е щяла да каже „сбогом“ много по-рано, но имплементирането на backup опцията се е оказало технически по-сложно и съответно времеемко. Posterous бе пионер сред социалните мрежи за публикуване от различни източници. Платформата позволяваше публикуване на един пост, който автоматично се появяваше в Facebook, Twitter и всяко друго социално пространство, което избере потребителят.