Microsoft отдавна прави пари от какво ли не, но изглежда че билионите, вложени в Bing, започват да се възвръщат.
Наскоро Microsoft разкри, че поредица от ъпдейти и нови характеристики на платформата за търсене в мрежата я направиха изключително популярна сред потребителите. Тези подобрения ще дадат тласък на растежа на Bing, който в момента е с дял 30% на търсенията онлайн. Разбира се, 30% е немалка цифра, предвид факта, че Bing изоставеше трети след Гугъл и Yahoo.
И така, защо потребителите заобичаха Бинг? Bing разшири своята ‘crawl detail information’, нещо, което липсваше на потребителите в редица области. С други думи, резултатите вече не се базират на входящи линкове, които сочат към страници с грешка 400. С новите подобрения, ‘няма намерена такава страница’ или грешка 404 става по-ясна и дава повече детайли за конкретната грешка.
Разбира се в последно време има много други промени, но по-голямата част от тях са насочени към създаването на по-приятна и полезна търсачка, каквато се стреми да е Bing. Bing вярва, че това ще доведе до повече крайни клиенти, които имат доверие в нейните резултати и ще помогне за увеличаването на пазарния й дял.