Преди време имаше малък банер на заглавната страница на Yahoo, MSN и други големи портали за новини. Рекламата даваше информация за края на компютрите и начина, по който нормалните хора ще се отнесат към следващата онлайн технологична ‘златна’ треска. Разбира се, постепенно информацията в облака и таблетите се появиха и промениха малко стереотипите. Днес, Облакът е навсякъде и таблетът се превърна в стандарт, особено в развитите страни от ЕС.
Доказателството е изследването на NPD Group, което разкрива, че 89% от бизнеса предпочита таблетите пред PC и бюджетите се преразглеждат с цел удовлетворяване на това ново желание на бизнеса. Изследването разкрива, че малките и големи американски фирми купуват iPad таблети, за да удовлетворят нуждите на персонала си. Според изследването, колкото по-голяма е компанията, толкова по-голяма е вероятност да се закупи таблет.
89% от анкетираните казват, че предпочитат таблети пред нетбуци и лаптопи. За наше учудване 73% предпочитат iPad.
За Apple, новините са повече от добри, но в някаква степен Джобс и неговият екип помогнаха на еволюцията на таблетите на пазара, което само по себе си е уникално постижение. Apple имат солидна основа, на база на която да се развиват в областта на мобилните устройства, въпреки че Android доминират пазара на смартфоните. Данните от изследването разкриват, че бизнесът се развива напред и намира нови начини за използване на възможностите на новите технологии.