BMW ни представи своята визия за автомобил на бъдещето. Гигантът е готов да комбинира услугите, които са зависими от дадено местоположение с индивидуалните нужди на шофьорите. Немската компания работи по прототип, система, вградена в BMW 7 автомобилите и тази услуга позволява да се намират лесно местни предложения и места за паркиране на автомобила. Системата позволява на шофьора да реши къде трябва да паркира автомобила до най-близкото желано място и дори къде може да се пие кафе по зададения маршрут. Разработена от BMW Group Research and Technology и създадена да работи с базирания в облака SAP virtual marketplace, концепцията се стреми да филтрира голям брой от възможности на база на локация и да предложи на шофьорите най-лесния всекидневен маршрут. Някои маршрути ще са подходящи, но както отбелязват от BMW нужно е прецизиране на информацията.
Ето защо новата система ще позволява на шофьора да въвежда своите интереси и предпочитания. Системата ще запомня любимото кафе или различен тип ястия, които могат да се използват като информация да се филтрират релевантни услуги и оферти.
Хубавата новина е, че има и интелигентно предположение от какво би имал нужда шофьора по време на своето пътуване. Например както предлагат от BMW, колата може автоматично да пусне анонимна заявка за информация за паркинг в случай, че автомобилът вече наближава крайната дестинация, програмирана в навигационната система. Възможностите се филтрират по тяхната наличност, най-близко местоложение, такси за заплащане и след като шофьорът и избери дадена оферта, системата дава инструкции как най-лесно и бързо да се достигне крайната точка.
Има доста инфраструктурни промени, които трябва да се случат, за да се въведе такава система и да сме готови за нея, но от BMW са готови да направят своите бъдещи ConnectedDrive навигационни системи по-умни и по-подходящи за шопинг и безпроблемно паркиране на автомобила.