61% от световните топ брандове вече са направили своите профили в Гугъл+. Динамичната същност на страниците в Google+ изглежда генерира голям трафик към популярната нова социална мрежа. Новите страници на компаниите позволяват ‘поставянето” на последователите в Кръгове, както и Google Hangouts за групово взаимодействие.
Този подем в използването на Google+ Pages не ни учудва и много експерти в областта на социалните медии имат предположение, че Фейсбук има над 94% от брандовете със страници на популярната платформа, но изглежда че Гугъл+ ще вдигне летвата и ще събере още повече регистрации. Твърде е рано обаче да предвидим дали Google+ ще надмине Фейсбук в това отношение. Изненадващ е обаче процентът от брандове, които линкват своите Гугъл+ страници към своята начална страница на уебсайта. Броят им е 12% и е много нисък в сравнение с 59% от брандовете с профили във Фейсбук, които линкват обратно към началната си страница.