"Може да сте били повлияни от последния проблем на Gmail, заради които са причинени някои действия (изтриване, докладване за спам), възникнали докато сте преглеждали съобщението което идва до вас със съвсем различно послание. Проблемът е възникнал между 15. и 22. януари и сега е разрешен", пише в съобщението изпратено от Google към потребителите.
Компанията насърчава потребителите си да проверят своите спам – папки и „кошче“, преди 14 февруари 2014 за всички съобщения и елементи, които може да са попаднали там случайно.
Въпросът засяга потребителите на Gmail използващи няколко платформи, включително IOS, мобилни браузъри и офлайн версията на Gmail.
Миналата седмица, Gmail и няколко други услуги на Google претърпели известен застой. Прекъсването е продължило около 25 минути и засегнало около 10 процента от потребителите.