Много популярното приложение, заместващо камерата, Camera+ продаде своето 8 милионно копие на 2 годишнината си, разказват от компанията разработчик Taptaptap. Camera+ отбеляза истински успех що се отнася до приложения, свързани с фотография през последните няколко години.
Успехът им не остана незабелязан и от компанията разработчик казват, че през тези години са получавали оферти от Adobe, Zynga, Google и Twitter, които са искали да ги придобият. Основателят John Casasanta също отбелязва, че е решил наскоро да не приема финансиране, защото инвеститорите са опитали да тласната компанията в посока, която не му допада.
Casasanta също коментира придобиването на Instagram: ‘’Ние високо ценим независимостта си и при всички случаи отказахме офертите на големи компании, за да останем независими. Силно независими. Има много неща, които искаме да осъществим тук и да работим за някоя голяма компания или да удовлетворяваме желанията на инвеститорите не е начина, по който искаме да постигнем това и да вървим напред. Придобиването на Instagram стана причина за много дебати в нашата индустрия. Предложенията от компании като Facebook са наистина изкушаващи...изключително атрактивни в някои случаи. Сега разбирам мъдростта на историята за ябълката и змията...”
Доклад на Bloomberg наскоро разкри, че Twitter са желали да купят приложението след като Facebook се съгласи да плати $1B за Instagram. Предишният доклад пък разказваше, че Twitter са ‘опипвали’ почвата с Instagram преди Facebook.
Casasanta се възползва от възможността да съобщи за следващия голям рилийз на Camera+, който разработчикът нарича с кодовото название ‘Darkroom’.