Президентът на eBay Devin Wenig разкри, че компанията има ново лого, което планира да имплементира по-късно тази година като част от реорганизацията на уебсайта. Изпълнителният директор уточни, че опростеното лого отразява по-изчистения и консистенен уебсайт на eBay.
Wenig отбеляза, че решението за създаването на ново лого не е било лесно, тъй като съществуващото лого на компанията е популярно в цял свят, но времето вече е дошло. Точно както и Microsoft направиха със своето лого по-рано тази година, новият вид на eBay е много модерен и изчистен.
Wenig споделя още, че е важно да се запази същата цветова палитра, тъй като тя представя връзката на компанията със своето многолико общество от купувачи и продавачи.
Президентът на eBay обяснява, че сайтът обслужва различни аукцион листинги, които са помогнали да се оформи един силен бранд за последните 17 години. Мнозинството от трансакциите днес обаче се осъществяват с опцията “Buy It Now” вместо традиционния формат, типичен за аукционите. eBay изглежда, че са доволни от нововъведенията, които им позволяват да се конкурират с големи играчи като Amazon.
Сайтът ще бъде с новото си лого от средата на октомври заедно с някои други промени, които са планирани така че сайтът да стане още по-персонализиран. В тази връзка почитателите на популярния бранд трябва да очакват повече географски ориентирани функции.