Въпреки че не е обявено официално, Facebook вече съобщи на маркетолозите, че рекламите тип спонсорирани резултати при търсене са в тестова фаза от миналия месец и днес официално дебютират. По този начин маркетолозите ще могат да таргетират потребителите, които търсят определени приложения, страници, места и да сложат линк в резултатите, които сочат към желаното приложение, страница, специално направен таб или публикация. Бизнес организациите не могат да таргетират директно потребителите с рекламите отдясно, но нещата сега ще се променят, когато рекламите започнат да излизат в топ органичните резултати и по този начин ще са потенциална възможност за привличане на трафик, който към момента получават конкуренти.
В момента Zynga и Match.com се възползват от новия рекламен формат. Този тип рекламни карета позволяват на Facebook да предизвикат Google.
Facebook промениха дизайна на спонсорираните резултати, тъй като първоначалният дизайн бе само тестов. В момента рекламите са в отделна секция с черна рамка в резултатите при търсене. По този начин платените реклами се открояват много повече.
Потребителите могат също така да скрият обява, натискайки малкия ‘x’ в горния ъгъл.
Рекламодателите ще могат скоро да налеят пари в Спонсорираните резултати чрез Power Editor, рекламния API инструмент на социалната мрежа, и Спонсорираните резултати ще се появят в документацията за създаване на чужни инструменти.
Социалната мрежа става все по-агресивна по отношение на позиционирането на рекламите. Спонсорираните резултати излизат над органичните резултати.
За момента спонсорираните резултати на Facebook Sponsored може би няма да са толкова полезни за рекламодателите като тези, които сме свикнали да виждаме в Google Search. Хората са свикнали да търсят във Facebook нещо строго специфично, игра, компанията и вероятността да пропуснат рекламите не е никак малка.
Кой търси камера или ‚къде да си купя камера‘ във Facebook? Дали и този път Марк прибързва с идеите си как да увеличи цената на акциите на социална медия?