Изненада- рекламите на Google се кликат 10 пъти повече от тези във Facebook! Wordstream разглеждат как двете платформи се справят по-ефективно от гледна точка на ROI и изглежда, че Google триумфира спрямо рекламната платформа на Facebook. Толкова неефективни са рекламите във Facebook, чеGeneral Motors планират да отдръпнат 10 милиона долара рекламен бюджет от Facebook.
Както знаем Google е разработен с реклама в основата си и се справя добре с рекламната си платформа от доста дълго време. Google управлява 180 милиарда рекламни импресии на месец чрез своята мрежа от сайтове. YouTube, AdWords, Gmail и големият контингент от AdSense сайтове могат да достигнат до милиони потребители.
Да, но не само обхватът дава тласък на Google. Потребителите на търсачката са по-податливи на рекламни послания. Търсещия информация в търсачка е по-добър таргет от този, който ‘виси’ по цял ден в социална мрежа или влиза от време на време да комуникира с приятели. CTR-а на Facebook за 2011 е 8%.