Тъй като Google се подготвя за следващата фаза на пускането на Google Glass и разработчиците на софтуер вече имат достъп до add-on-ите на компанията. Първият чифт очипа и адаптери, специално изработени за Google Glass дебютираха по-рано тази седмица и са дело на дизайнера OpticsPlanet. Сега гигантът в търсенето е подготвил своите брандинг изисквания относно своята високотехнологична джаджа, която трябва да стане все по-достъпна за разработчици. Те могат да се запознаят с всички детайли на Glass dev сайта.
Google, както и много други компании, се опитва да задържи контрола върху начина, по който се възприема новата джаджа от създателите на добавки, както и всички други, които произвеждат нещо свързано със Glass. Компанията иска да предостави ясни насоки за брандинг и маркетинг.
Един от примерите е, че Google желае "G" в Glass винаги да се изписва с главни букви и терминът като такъв никога не е в множество число или в притежателна форма. В такъв случай всички граматични форми като "Glasses" или "Glass's" не съответстват на правилата на Google. Това изглежда доста обикновена корекция, но ситуацията е много подобна на промените, които направиха Apple, отхвърляйки "the" през изписването на продуктите iPhone, iPad и iPod.
Другите насоки се отнасят до името на компанията или продуктът, който разработва софтуер за Google Glass. На страницата с брандинг условията се казва, че името никога не трябва да съдържа думата "Glass" като например "Glass Cat Facts" или "Glassy Cat Photos" both. От друга страна "Cat Facts for Glass" е напълно вярно. Google също така насърчава разработчиците да ползват #throughglass тага, когато споделят Glass съдържание за по-добро откриване и агрегиране на информацията, свързана с продукта. В имейл кореспонденция компанията предлага използването на “Sent through Glass.”